22 september

Efter jobb idag stod min fina Ä och lagade mat (underbaraste dottern som finns), vilket gjorde att jag i lugn och ro kunde köra ner till Caspians trädgård, vilket jag verkligen behövde. Jag samlar på mig mycket under dagarna och mycket behöver komma ut. Jag satt i trädgården och jag saknar verkligen allt med Caspian. Han älskade så mycket och de små sakerna var viktiga för honom. Han var vårt lilla lyckopiller, vilket även Ä är. De är så lika i mångt och mycket och deras kärlek till varandra saknar jag sååå mycket! 


Jag satt och lyssnade på tre av låtarna som betyder så mycket för mig, "En säng av rosor", "Kärleksvisan" och "Ser du månen där du är ikväll". Varenda ord träffar mig djupt in i hjärtat. Jag ser honom åka vagn på våra promenader, njuta av stunden, kämpa på sjukhuset, titta på månen som han älskade. Jag ser honom i varenda liten situation han varit i och hur mycket kärlek han gav - mer än vissa gör under en lång livstid. Vårt lilla kärleksknippe som gav så mycket men som fick så få år tillsammans med oss. Han är värd såå mycket mer, min lilla blivande brandman. 


Jag kan aldrig säga det för mycket; 

Jag älskar dig Caspian Åke Göran! Du betyder allt för mig! 


(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: