23 september

Lång dag på jobbet idag, men fått mycket gjort. Trots jag är på jobbet, trots att det inte syns finns du, Caspian, i mina tankar konstant. Idag har jag tänkt på din hand i min - som jag saknar din hand, din fysiska närvaro. Känna din hand söka efter min, känna din beröring. Den kärlek som man får genom en hand. Min fina lilla pojke! Jag saknar dig mer för var dag som går. 

Då det var kvällsmöte nu ikväll och jag cyklade insåg jag att det blåser massor och det första som kommer i min tanke är din trädgård… Hoppas, hoppas allt klarar sig på den trots blåsten. Ska ner direkt efter jobbet imorgon och göra fint… En annan sak som slog mig, vilken är hjärtskärande, som jag saknar din närvaro när jag kom hem. Min första tanke var att du låg och sov för natten, att inse det brutala krossar hjärtat så mycket! Som jag önskar att du ligger med ditt fina lilla huvud på kudden! 

Älskade älskade Caspian, saknar dig så mycket. Jag älskar dig mitt hjärta! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: