19 september

Idag har dagen spenderats ute hos barnen farmor och bonusfarfar där vi även rår om ett litet torp. Bilderna nedan är tagna därifrån och Caspian absolut älskade att vara där. Caspian, Ä och deras två kusiner är även döpta i dem fårhagen som syns lite och den platsen har fått en stor innebörd för mig. Caspian är där med, det vet jag! 

Det blev en riktig höstig dag men vi fick enormt mycket gjort. Rensning av vårt torp stod överst på listan och wow vad vi kom långt. 

Lilla pojke, varje natt sover jag med din nya bamse. Det är lite som att jag får ha dig extra nära. Idag har jag stannat upp i den friska luften och tankarna till dig går hela tiden. Tänk om du följer mig vart jag än går, håller mig i handen fast att jag inte känner det. Att du står bakom mig hela tiden - att du är nära som du alltid ville. Minns så tydligt när du säger: "Mamma, jag vill vara med dig". De orden sa du alltid även om jag satt bredvid dig. Saknar dig min pojke sååå mycket! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: