16 oktober

Fixat en del ärenden idag och när de var gjorda tog jag en filt ur bilen och gick och satte mig i Caspians trädgård. Jag lyssnade på låtarna från hans begravning och lät tårarna komma. Det är bokstavligen en avgrund, något som jag verkligen bara vill ändra på. Minnen, upplevelser, känslor, kramar och allt kommer, jag vill vara nära dig Caspian. Varje gång jag kom hem och du sprang eller ropade: "Mamma, du är hemma!/Mamma, jag har saknar dig". Caspian älskade Caspian. Jag saknar dig hela tiden. Som Thomas Stenström sjunger: "Blundar du är vi tillsammans igen. Blundar jag är vi tillsammans igen" och Darin "Gatorna ekar av dig, minnen som alltid finns där". Det är så sant. Min lilla pojke. Hoppas du vet hur älskad du är! 

"Ja, jag ska älska dig så som du är
Och jag vill ge dig allting jag har
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker
Du betyder allt för mig
Var inte rädd
Jag står brevid dig
För du betyder allt för mig" - Sarah Dawn Finer

Dessa låtar har en så stark koppling till dig Caspian, precis som "Try Everyting" av Shakira. Alla platser vi varit på, alla känslor vi upplevt tillsammans, alla erfarenheter vi gjort tillsammans, stöttning och kärlek. Minns när vi var dig när du inte orkade gå eller när du blev för dålig. Jag kommer alltid vara dig nära, i mitt hjärta! 

Jag älskar dig lilleman! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: