Lördag 31 oktober

Idag har vi faktiskt inte gjort speciellt mycket. Jag och C tog lådcykeln till affären och handlade lite samt stannade till vid en lekplats, vid mitt jobb. (Saknar jobbet en del, speciellt mina fina arbetskamrater och alla barnen - men i dagens läge är jag väldigt glad att jag får lov att ta tillvara varje stund med C och resten av familjen). 
C behövde nog en liten lugn dag men han ville prompt följa med och hämta Ä i Lund (hon har varit iväg med sin faster och kusin). C tycker det är väldigt långt till Lund och jobbigt att sitta i en bil, men han skulle med och naturligtvis nekar jag inte detta. Det är väldigt mysigt att få bara prata med honom i bilen och lyssna på musik. En fyraåring har väldigt mycket som försigår i sitt huvud och att sitta och bara prata i bilen är faktiskt inte fel. 
Under kvällen blev det lördagsmys, skulle egentligen på middag men de vi skulle till hade blivit förkylda så det får bli en annan gång! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: