15 augusti

Varit en rätt bra dag på jobb idag. Har insett att för mitt välbefinnande är det rätt bra att få komma till jobbet och gå in i min yrkesroll, det blir en form av avlastning och ett ställe där mina kunskaper och erfarenheter kan komma till nytta. Erfarenheter såsom utbildningen men även erfarenheter från mina barn, vad vi gått igenom, familjeliv osv. Jag ser saker på ett nytt sätt. 
Jag hade medarbetarsamtal idag och jag inser hur mycket jag trivs - det är alltid roligt att diskutera och prata med mina kollegor om lärande och egna lärdomar. 

Som alla dagar är Caspian närvarande och jag längtar så mycket efter honom. Få känna hans lilla huvud lutad mot mig, hans hand mot min kind och få känna hur han andas. Att få viska i hans öra hur mycket jag älskar honom. Jag är så glad för att jag fick chans att säga det till honom varje dag. Och det kommer jag aldrig sluta med! 

Jag älskar dig Caspian, min Caspian! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: